Save the following image (racecar.png) into your project folder (you probably called it Racey)
– be sure to name the image file racecar.png
STEP Two – A
black = (0,0,0)
white = (255,255,255)
##########################################################
## ##
## Replace this with Code from Step FOUR-A ##
## ##
##########################################################
STEP Two – B
carImg = pygame.image.load('racecar.png')
def car(x,y):
gameDisplay.blit(carImg, (x,y))
##########################################################
## ##
## Start point for Step FIVE-B ##
## ##
##########################################################
x = (display_width * 0.45)
y = (display_height * 0.8)
##########################################################
## ##
## Replace this with Code from Step THREE-A ##
## ##
##########################################################
STEP Two – C
##########################################################
## ##
## Replace this with Code from Step THREE-B ##
## ##
##########################################################
gameDisplay.fill(white)
car(x,y)
##########################################################
## ##
## Replace this with Code from Step FOUR-C ##
## ##
##########################################################
Run your code
You should now see a white screen with a race car.